- Operatorem płatności online jest spółka PayPro S.A. i działa pod nadzorem KNF.
- Płatność za Towar w Sklepie odbywa się:
- w przypadku dostawy w formie przesyłki kurierskiej – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – PayPro, jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) oraz przelewem bankowym, na wskazane podczas zamawiania konto bankowe.
- w przypadku odbioru osobistego przy ul. Lindego 1F w Krakowie – w chwili odbierania Zamówienia za pomocą gotówki, jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – PayPro lub kartą płatniczą wskazaną w ust. 1, czas realizacji Zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku braku zapłaty przez Klienta, który wybrał płatność elektroniczną z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – PayPro, jak również kartą płatniczą, Sklep może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności. Brak płatności w terminie 2 Dni roboczych od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję opłaconą przy użyciu karty płatniczej, zwrotu dokonuje się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta, którą dokonano płatności.
![Przelewy24 Przelewy24](https://winemore.pl/wp-content/uploads/2024/03/Przelewy24.jpg)
Zastanawiasz się
nad wyborem wina?
Skontaktuj się z nami! Doradcy WINE&more
pomogą Ci dokonać właściwego wyboru produktów.